Jak očůrat freemaily pomocí mutt a sendmail?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Únor 10 22:53:18 CET 2003

>   > Problém vidím v tom, že pokud mám v hlavičce From jinou doménu než
>   > quick.cz, SMTP server Quicku mě vyhodí, proto si nemohu natvrdo
>   > nastavit From v mutt...
>
>tohle zcela jistě není problém (nepředpokládám, že by srávci poštovních
>serverů byli až tak naivní). SMTP servery poskytovatelů přijímají poštu
>většinou pouze od "svých" dialupů a tedy pokud jsi připojen přes Quick,
>odmítne od Tebe přijmout poštu Tiscali a naopak.

Server smtp.volny.cz sveho casu (mozna dodnes?) cizi postu prijimal.
Co se Quicku tyce - nalezl jsem konecne reseni: prestal jsem jej uzivat.
Po tom co predvedli minuly rok se ani nebylo treba rozmyslet...

Zdravi
OldFrog.