AC97 8233 & Debian Woody

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Únor 11 11:10:07 CET 2003

Jiri Vaclavovic wrote:
> dobry den,
> mam integrovanou zvukovou kartu AC97 s cipem 8233 (deska MSI s KT266).
> Pouzivam Debian Woody, stahnul jsem si nejnovejsi Alsu (0.9.0rc7), prelozil,
> moduly se uspesne zavedly, aumixem jsem nastavil hlasitost, ale zvukovka
> strasne sumi - nesetkal se s tim nekdo? Stejny problem mam s instalaci RH8 na
> tomtez pocitaci, WinXP funguji bez problemu. S ovladaci z jadra nehraje
> vubec.

mam novejsi desku (asus s kt400), ale stejnou zvukovkou. Postupoval jsem
stejne, a stava se mi, ze trochu sumi, kdyz hodne hrabe disk. Mam pocit,
ze tam dochazi k nejakym nepravostem. Zatim jsem to vyresil tim, ze jsem
pomoci alsamixeru stahl zvuk na cca 50% a docela to jde...
Kdyz ale neco hraje, tak sumy zmizi. Objevuji se jen, kdyz je ticho.

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.