AC97 8233 & Debian Woody

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 11 14:24:04 CET 2003

Dne út 11. únor 2003 11:10 jste napsal(a):

> mam novejsi desku (asus s kt400), ale stejnou zvukovkou. Postupoval jsem
> stejne, a stava se mi, ze trochu sumi, kdyz hodne hrabe disk. Mam pocit,
> ze tam dochazi k nejakym nepravostem. Zatim jsem to vyresil tim, ze jsem
> pomoci alsamixeru stahl zvuk na cca 50% a docela to jde...
> Kdyz ale neco hraje, tak sumy zmizi. Objevuji se jen, kdyz je ticho.

Nezapojené vstupy a výstupy zvukovky v mixáku stáhněte na nulu.
Pokud jetě šumí skuste odpojit zem na jednom konci konektoru od CD (nějaké
zemní smyčky).
Nejaké zemní smyčky mino PC počítač - koaxiál, zesilovač od bedýnek atd.....

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |