Jak nastavit, ...

Úterý Únor 11 11:46:00 CET 2003

On 11 Feb 2003, Pavel Lisy wrote:

> Chtel bych dosahnout toho, aby uzivatel musel po prvnim prihlaseni
> zmenit heslo, ale potom ho menusel menit v pravidelnych intervalech.

Ja bych to udelal tak, ze bych mu pri inicializaci nastavil datum posledni
zmeny nekam hluboko do minulosti. Tedy primerene do minulosti, aby to zase
nebylo vic nez limit na neaktivitu, protoze pak by to ucet hned zamknulo.
Nebo na nulu, coz je specialni hodnota s pozadovanym vyznamem.

BTW1: Vi nekdo, jak se interpretuje sp_inact na Solarisu pripadne jinych
unixovych systemech? Na Linuxu je to de facto "grace period" na zmenu
hesla.

> Ale neprisel jsem na to jak zmenit polozku
> "Password Expires"

To primo nejde -- tahle polozka je pocitana jako last change + maximum.
Pokud je maximum vetsi nez 10000 dni (nebo je zaporne nebo neni platne
last change), pak je vysledek "Never".

BTW2: Ten subject (sam o sobe) neni zrovna nejvymluvnejsi.