Cestina v obrazcich z PHP+GD+Freetype

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Středa Únor 12 09:52:26 CET 2003

Pavel švarc wrote:

>první nasměrování zní "csnews.comp.lang.php"
>a druhé je projít si dokumentaci pro funkci ImageTTFText(), tam je uvedeno
>že text by měl být v UTF8 a to by možná mohlo být řešením vašeho problému
>
>Stefan

Ano, to je pravda, text musi byt v UTF8. Pro moje potreby
jsem si napsal tuto jedoucelovou funkci:

function tounicode($s)
//=======================
{
 $trans=array(
  'Č' => 'Č',
  'č' => 'č',
  'Ď' => 'Ď',
  'ď' => 'ď',
  'Ě' => 'Ě',
  'ě' => 'ě',
  'Ň' => 'Ň',
  'ň' => 'ň',
  'Ř' => 'Ř',
  'ř' => 'ř',
  'Š' => 'Š',
  'š' => 'š',
  'Ť' => 'Ť',
  'ť' => 'ť',
  'Ů' => 'Ů',

return(strtr($s,$trans));
}

Jiste by se dala vymyslet lepe, ale pro moje potreby staci.

    Pavel

--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5