banky

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Únor 11 13:42:45 CET 2003

Tak jsem to zkousel pres IE.

Mno, na to ze tvrdi, ze to jede pres HTTPS, tak IE si to v klidu supajdi
pres HTTP.

Taky baleni java archivu, je bomba. Netusil jsem, ze standardem pro javu
je *.cab. Zrejme se mam co ucit. :o))

Davadu