banky

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 11 13:24:42 CET 2003

Dne út 11. únor 2003 09:27 jste napsal(a):

> Jeden zhavy tip na strankach Ministerstva financi:
> http://www.mfcr.cz/scripts/hp/default.asp
> V levem menu kliknete na "Danova priznani" a pak rovnou napiste dopis na
> podatelna na mfcr.cz, s dotazem, jak v Linuxu rozbehnout MS IE. Ja uz si s
> nima cile koresponduju. Kdyz nas bude vic, treba jim dojde, ze to lidem
> opravdu vadi.

Je to pěkná hláška líbí se mi, už jsem jim napsal:

Prosím můžete mi vysvětlit proč se mi zobrazuje stránka
http://adis.mfcr.cz/adis/jepo/epo/prohlizec.htm anebo poradit jak mám
nainstalovat ten váš šunt prohlížeč IE od Microsoftu do operačního systému
linux ?
Ještě jsem na to nepřišel.
Jinak používám prohlížeč mozillu verze:

Mozilla 1.2.1

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.2.1) Gecko/20021130

a i tento poskytuje všechny vymoženosti moderního prohlížeče, a je i pro jiné
platformy jako i pro windows.

Anebo abych si mohl prohlížet vaše stránky tak budu muset ukradnout OS
Windows?
Anebo mi poskytnete jednu verzi Windows zadarmo ?

Já si myslím že státní správa má poskytovat údaje všem občanům v tomto státě a
tím pádem by neměly být stránky optimalizované pro jeden druh prohlížečů tak
aby ostatním byl odepřen tam přístup.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |