Jak očůrat freemaily pomocí mutt a sendmail?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 11 13:43:01 CET 2003

Dne po 10. únor 2003 16:27 jste napsal(a):
> Dobrý den všem,
>
> jelikož mi dnes jeden mail (není to výjimka) putovat z Quick na Tiscali 4
> hodiny, přijal jsem jasné rozhodnutí: musím to nějak vyřešit.

Čili pokud jsem to pochopil správně odeslání od vás trvá do tiscali dlouho a
použil jste smtp server quicku u kterého jste připojen?

Pokud ano a chcete to posílat přímo - prostě obejít quick tak to posílejte
přes svůj vlastní smtp server (sendmail) který to rozešle ostatním smtp
serverům.

Jedna drobná nevýhoda je že to bude trochu déle trvat to rozeslání než když to
se pošle na internet na jeden smtp server, ovšem nebudou problémy.
Jediné co si budete muset pohlídat zda než se budete odpojovat od internetu
jsou všechny správy odeslané.

Na druhou stranu zase si můžete udělat skipt který se připojí stáhne všechny
pop schránky a počká na odeslání a odpojí se potom vše v poštovním programu
vyřídíme a pošleme co třeba náš sendmail to převezme a potom zase zavoláme
ten náš skript a on vše odešle a odpojí se.

Viz man sendmail, fetchmail

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |