OT: Re: Jak oèùrat freemaily pomocí mutt a sendmail?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Únor 11 14:04:47 CET 2003

Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> Muzete mi (radeji e-mailem) prozradit, co predvedli? Diky.

Co bychom predvadeli... spadnul nam stary system. Bohuzel marketingove a
jina oddeleni se to snazily podat trochu sverazne. A ne, zalohovat to
opravdu neslo - pri pokusu o zalohu to delalo veci, na ktere se nerad
divam i v televizi. Neni nad komercni, draze zaplacene reseni :-/

Co se puvodniho dotazu tyce, ano, pro SMTP kontrolujeme IP adresu, aby
byla z nasich poolu. To uz dneska dela kazdy a kdo ne, ten si koleduje o
problem.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/