banky

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Únor 11 19:04:11 CET 2003

Take jsem se angazoval :-)).
OldFrog.

From: "ondranemecek na volny.cz" <ondranemecek na volny.cz>
To:  webmaster na mfcr.cz
Date: Mon, 03 Feb 2003 19:05:52 +0100
Subject: NESPRAVNA FUNKCE - Danova priznani

Dobry den,

hlasim potize pri pokusu shlednout sekci "Danova
priznani" na strankach  http://www.mfcr.cz/  , kdy
prohlizec hlasi chybu "Nespravna verze prohlizece".

Muj prohlizec Mozilla 1.2 podporuje java script,
styly i zabezpecene operace, ktere jsou dle chyboveho
hlaseni k behu stranek potreba, takze uvedene chovani
povazuji za chybu a jako takovou ji hlasim.

Verim, ze se vam v dohledne dobe podari potiz
napravit.

Hodne stesti preje
Ondra Nemecek.