banky

Petr Janda janda na mendelu.cz
Úterý Únor 11 19:18:12 CET 2003

Tak jsem se pridal, na DO nemam, ale snazil jsem se:-)

Dobry den,
na strance http://www.mfcr.cz/scripts/hp/default.asp je odkaz na "Danova
priznani". Po klinuti na tento odkaz se mi zobrazila stranka
s informaci, ze muj prohlizec neni schopen spravne funkce s touto
strankou. Jako pozadavky jsou uvedeny Styly, JavaScript, a zabezpecene
operace. Je mi doporucovano, abych si nainstaloval prohlizec Internet
Explorer verze alespon 5.

Bohuzel Vam musim sdelit, ze firma Microsoft tento prohlizec nedodava pro
muj operacni system (Linux) a pouzivam tedy jine, uvedenym pozadavkum
vyhovujici prohlizace. Je to ponekud nestastne, ale zminovane hlaseni se
mi objevuje ve vsech techto prohlizecich (Galeon 1.2.7, Mozilla 1.2.1,
Netscape 6.2.3), prestoze Styly, JavaScript a zabezpecene operace
umoznuji.

Citim se diskriminovan, nebot me nutite zakoupit si operacni system
firmy Microsoft jen proto, abych se dostal k informacim, jez maji byt
verejne dostupne. Chcete po me investici do neceho, co pro me postrada
uzitnou hodnotu, abyste mi poskytli informaci, na kterou mam narok. Je
to skoro jako kdybych na statni urad mohl prijit pouze v botach znacky
Bata, jinak by me ochranka vyhodila.

Doporucuji zmenit dodavatele zmineneho reseni, nebo po nem pozadovat
opravu.

Preji hezky den

			Petr Janda

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.