Lingea Lexicon 2002 pro Linux

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Úterý Únor 11 22:27:46 CET 2003

On Út, 2003-02-11 at 20:46, Jakub Kocourek wrote:
> Mám problém s instalací Lingea Lexicon 2002 pod Mandrake Linux 9.0.

osvedcil se mi tento postup bez pouziti instalatoru:

1. treba do /opt/lexicon zkopiruj cely obsah CD
2. V terminalu se prihlas pomoci "su -" jako root. Spust instalacni
skript "font_install". Tím se nainstaluje font s vyslovnosti
3. vytvor si symlink na soubor "lexicon" do /usr/bin
4. pro usporu mista na disku muzes smazat nepotrebne soubory
(slovenske slovniky a v MDK adresar "bin7")
5. do panelu si udelej spoustec, aby si mel slovnik rychle po ruce

--
Martin Bajer 'fict10n'
http://martinbajer.cz/

"The best things in life are free !"