RedHat 8.0 a automaticke zavedenie ntfs pri starte

svrlo na stonline.sk svrlo na stonline.sk
Úterý Únor 11 20:52:38 CET 2003

Dobry den,

mam nasledovny problem - neviem si rady :
Pouzivam OS RH 8.0 a potrebujem povolit automaticke mountovanie dalsieho prenosneho disku
s NTFS particiami, vzdy pri starte ak je zalozeny.

Stiahol som si modul, rpm pre podporu pre moje aktualne jadro, atd... Vsetko ide ako ma, rozbehne
sa, pekne cita :-) atd... proste parada. Ale hneva ma jedna vec a to, ze to vsetko musim robit rucne,
po nabehnuti systemu - je to zhruba 6 operacii a dost ma to otravuje. Tento disk, si obcas nosim
z prace a nechce sa mi to zakazdym opakovat, radsej by som si pri starte vybral profil, ktory ma
bootovat, podla toho ci tam disk je, alebo nie.

Cely den studujem a citam rozne mailing listy ale nikde nemozem najst uspokojivu odpoved na moj
problem - teda komplexny postup - navod, ako na to. Nasiel som vela clankov, popisov a odpovedi,
ale nikde nie komplexny navod - postup.

Chcem Vas teda poprosit, keby ste bol niekto taky dobry a napisal mi aspon strucny, bodovity postup
co vsetko treba spravit, aby som si zapol podporu ntfs citania uz hned pri boote - proste ako ho dostat
do jadra ?

Co sa tyka pouzivania Linuxu, tak som este len "student" tohto OS, takze ak som niekde prestrelil,
ospravedlnujem sa.

Dakujem a prajem pekny den
Milan Svrlo