Jaky BSD

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 11 22:45:37 CET 2003

Tue, Feb 11, 2003 at 09:59:30PM +0100, Petr Šafrata napsal(a):

> Ne s linuxem sem spokojen jen mi nyni trochu vadi zkracena podpora pro
> RH.Tak jak ji RH uvadi na svych strankach.
>
> Tak proto bych chtel vyzkouset neco jineho.

Hmm. A nenapadlo Vas vyzkouset spis jinou distribuci, nez uplne jiny
system? Nerikam ze BSD systemy jsou spatne, ale pokud jste az doted
pouzival RH s temi jeho automatickymi udelatky, tak by Vam BSD system
pravdepodobne zpusobil tezky sok :)

Kazdopadne pokud se rozhodnete do toho jit, tak vyjimecne nedoporucuji
pouzit jinak osvedcenou a mnoha lety overenou metodu pokus->omyl, spis
se zamerte na dokumentaci na www.freebsd.cz a www.openbsd.cz (zvlaste
FAQ, sekce Prechod z Linuxu na openbsd.cz).

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty