Jaky BSD

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Únor 11 22:42:47 CET 2003

Petr Šafrata wrote:
> Zdravim,
> vim ze se to do tehle konference asi moc nepatri ale urcite zde ma nekdo
> zkusenosti z BSD a proto bych uvital vase nazory.
> Muzete mi nekdo doporucit vhodny klon BSD na internetovy server+firewall?

Ja mam zatim velmi dobre zkusenosti s OpenBSD presne v pouziti firewall.
Absolutne vubec nepada, funguje na 100%, na P100MHz, 24MB RAM ma beznou
rezii pod 1% a to i pri zatizeni. Uz jsem videl i 100% idle.
Navic na openbsd.cz je navod step-by-step ke kompletni konfiguraci,
instalovat se da (to jsem opravdu zkousel) stazenim jedine diskety a dal
via. ftp, udrzba prakticky nula.
Na firewall mohu OpenBSD naprosto uprimne doporucit.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz