RedHat 8.0 a automaticke zavedenie ntfs pri starte

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Únor 11 22:34:35 CET 2003

Dobry vecer,

podivejte se do /etc/fstab ...

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488