OT: Nelegalni kopirovani Re: Audio CD s ochranou proti kopirovani

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 12 08:40:58 CET 2003

Dne út 11. únor 2003 19:58 jste napsal(a):
> Předpokládám, že zde diskutujete pouze hypoteticky. Ochrana proti
> kopírování je podle mého názoru vytvořena proto, aby obsah nebylo možno
> kopírovat. Myslím, že se jedná o jinou formu krádeže a tohle by určitě
> nemělo patřit na konferenci o Linuxu. Zanedlouho se objeví tací, kteří
> obviní celou skupinu - tj. uživatele této konference z nelegálního
> kopírování.
> Najděte si prosím na podobné debaty raději jinou konferenci.
> Nechci polemizovat o ceně, za kterou se dá cédéčko pořídit v obchodě. Když
> [...]

Dovolte abych s vami nesouhlasil, samozřejmě nepodporuji nelegalní kopirovaní,
ale co mam dělat když mám legalně koupené CD a nechce mi v PC hrát protože je
tam ochrana ??
No tak si to musim nějak skopirovat abych mohl hudbu poslouchat.
Tim že bych CD vrátil nic nezískám já chci poslouchat.

Jinak viz: http://www.root.cz/clanek/1414 a http://www.root.cz/clanek/1471

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |