Audio CD s ochranou proti kopirovani

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Únor 12 11:37:30 CET 2003

> Předpokládám, že zde diskutujete pouze hypoteticky. Ochrana
> proti kopírování
> je podle mého názoru vytvořena proto, aby obsah nebylo možno
> kopírovat.
> Myslím, že se jedná o jinou formu krádeže a tohle by určitě
> nemělo patřit
> na konferenci o Linuxu. Zanedlouho se objeví tací, kteří obviní celou
> skupinu - tj. uživatele této konference z nelegálního
> kopírování. Najděte si prosím na podobné debaty raději jinou
> konferenci.
> Nechci polemizovat o ceně, za kterou se dá cédéčko pořídit v
> [...]

No, osobne si myslim, ze to sem patri, pokud se bavime o tom, jak to udelat
na linuxu. A myslim si, ze ani nezalezi na tom, jestli to nekdo koupil nebo
nekoupil. Mluvime ciste o technickem reseni. Jak to udelat. To, jestli to CD
nekdo vlastnil nebo ne, to je druha vec. Nehlede k tomu, ze to CD bylo moje.
Jenze CD s sebou bezne nenosim, mam mp3 player. A fakt se mi nechce tahat
pres nejake peer 2 peer sluzby mp3, kdyz mam doma original.

TNX

P.S. Myslim, ze Vas argument patri do argumentu rady RIAA. Snaha vystrasit
lidi, vnutit jim neco, co neni pravda. Udelat rovnitko mezi tim, ze zjistuju
technicke moznosti kopirovani CD s ochranou a kradezi.