Linux cluster pro 3DS MAX

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Středa Únor 12 11:42:03 CET 2003

> Zdravim,
> kdysi jsem jednomu kamaradovi v souvislosti s filmem Titanic vypravel, ze
> Linux umi pracovat v clusteru, co to je a jak je to uzasne. A on o tom
> povidal dal a dneska se mi ozval jeden jeho kamarad, ze by to tedy chtel
> postavit.

Zdravim

je to bohuzel o dost komplikovanejsi, nez asi tusite a pravdepodobne to
nerozchodite. 3DSMAX umi renderovat v siti na jekemsi clusteru, ale je to
naprogramovane pouze pro 3dsmax , neni to ve skutecnosti zadny
transparentni nebo universalni cluster. Navic jsem nikdy neslysel (nejsem
az takovy expert na 3dsmax, takze se mohu mylit.. prosim nezabijet me:) o
3dsmax na linuxu, ani o renderovacim jadre pro 3dsmax na linux. Takze mam
pocit, ze to vubec nijak nespustite. Leda v emulatoru a to by asi byla
pekna blbost... patrne potrebujete vykon, coz emulace rozhodne neprinese.
Pokud mate 3dsmax na linux, tak by to bylo fajn, protoze zadny extra
cluster nebudete potrebovat. Vse je soucasti 3dsmax, staci nainstalovat a
jede to.

Nicmene tady mate nejake jazimave odkazy:

http://www.mosix.com/
http://www.csm.ornl.gov/pvm/pvm_home.html
http://www.ram.org/computing/linux/linux_cluster.html
http://noel.feld.cvut.cz/magi/
http://www.beowulf-underground.org/

Kazdopadne je to dost slozita oblast, nic na jedno odpoledne (na na jedem
mesic ne). Dobre je, ze snad kazda vetsi distribuce chysta do sveho systemu
nejake clusterove reseni. Staci pockat. Vas problem to asi stejne nevyresi.

	Martin Dostal