Linux cluster pro 3DS MAX

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Únor 12 23:02:06 CET 2003

Roman DAVID wrote:

> Jo a mimochodem, nema uz nahodou 3DS MAX podporu clusterovani
> renderingu primo v sobe ? Tusim, ze jsem neco takoveho slysel.

Dneska jsem o tom docela intenzivne sbiral inforamce a zda se, ze ma.
Jinak i tak to vypada trochu problematicky:

"Hlavním problémem je, že finalRender má při síťovém renderingu
problémy. Výpočet osvětlení probíhá na základě generování náhodných
čísel a to může mít každá stanice založené na jiném principu, proto při
videosekvencích dochází k mírným změnám v jednotlivých obrázcích
sekvence podle toho na které stanici byly renderovány a působí to
rušivě. Dále nelze použít více stanic na rendering jediného obrázku
pouze videosekvence. Všechny tyto problémy řeší nové verze finalRender
Stage-1, ale ještě nevyšla a doporučuji na ni počkat protože network
rendering tam bude od základu přepracován."

I tak to (zda se) vypada na podporu pouze pro Windows, coz tedy by pak
pro nas nebylo vubec zajimave. A ti kluci z 3D studia chteji na
rendering vylozene Linux.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz