RedHat 8.0 a automaticke zavedenie ntfs pri starte

svrlo na stonline.sk svrlo na stonline.sk
Středa Únor 12 12:44:59 CET 2003

Dobry den,

vyskusal som to :

> (vytvorte) /etc/rc.modules, jehoz obsah muze byt napr.:
> #!/bin/sh
> . /etc/init.d/functions
>
> action $"Loading module ntfs: " modprobe ntfs
ale skusil som aj
> action $"Loading module ntfs: " /sbin/modprobe ntfs
nic sa neudeje len dostanem hlasku :
/etc/rc.sysinit na riadku 396 /etc/rc.modules :   "Pristup zamietny"
resp. nieco v podobnom zmysle, presne som si to nezapamatal a tym padom ho
nenacita,
skusal som to zistit neskor, po boote, pomocou - "dmesg | grep NTFS"

Pritom ten modul tam je, je priamo pri kerneli v sekcii fs pod aktualnou
verziou. Ci uz skusim
postup s tym skriptom alebo bez neho, v obidvoch pripadoch to po boote ide
rucne nahodit v pohode
stylom : "/sbin/modprobe ntfs" a potom uz mozem rucne namountovat bez
problemov, ale ja si to
chcem ulahcit a zautomatizovat :-)

Do rekompilacie jadra sa neodvazujem a ani nechcem pustat :-)
Viac by mi to vyhovovalo takymto sposobom.
Neviete nahodou prosim, kde by mohla byt chyba ? Co moze vadit ?

Dakujem a prajem pekny den
Milan Svrlo