Jaky klient pro hylafax

Findrik Radoslav, Mgr. spravca na tir.sk
Středa Únor 12 14:53:41 CET 2003

> Tohle reseni jsem pouzil taky. Uzivatel to vytiskne na samba tiskarnu
> a vyskoci mu okno, kde si naklika kam a kdy to chce odfaxovat.
>
> Melo by to fungovat jak s mgetty tak i s hylafaxem.

pouzivam to s mgetty, ale ak ide o rychlost tak je bieda. 2x tyzdenne
odosielame cca 150 faxov a tak to stuka cely den. chcelo by to na tej druhej
strane isdn faxy a ja som nemusel do analog portu strkat analog modem ...

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!