OT: Jaky klient pro hylafax (vyreseno)

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Únor 17 09:17:13 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 09:24, Michal Samek wrote:
> DD,
> jaky klient muzete doporucit na winy pro hylafax?

(pisu to tu kdyby to nekdo hledal v archivu)

Pouzil jsem nakonec w2hfax, funguje mi vse:

- zobrazeni prichozich, odchozich i odeslanych faxu
- mazani faxu z fronty (neslo v whfc)
- tisk na faxovou tiskarnu
- sdileny faxovy adresar

protoze to nebylo vubec jednoduche, par poznamek :

- nefunguji preference, musi se editovat registr, klice jsou popsane na
sourceforge v bug manageru
- pouzita verze w2hfax 0.1.6, nasledujici maji problemy (aspon u mne) se
zobrazenim prichozich faxu (0.1.7 i 0.1.8)
- na odeslane a odchozi potrebujete ps viewer, takze bud ghostscript,
nebo PdfCreator a Acrobat (proc mi ar5 nechce primo zobrazit .ps to
nevim).
- potrebuje to python, 1.5.2 + odpovidajici pythonwin funguje.
- na faxovou tiskarnu se da pouzit redmon, 1.7 mi jede, jako ps tiskarnu
jsem daval Apple LaserWriter, pozor na nastaveni - nastavit jednosmernou
komunikaci.
- sitovy adresar jsem resil jednoduse umistenim souboru na sambu, je to
trochu riskantni (soucasny zapis muze dopadnout spatne, soucasne cteni
je snad ok, soubor se nezamyka deny-all)

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>