Audio CD s ochranou proti kopirovani

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Únor 12 20:00:50 CET 2003

On Tue, Feb 11, 2003 at 08:51:37PM +0100, Jarda Mikulík wrote:

> Já tedy příspěvek pochopil tak (původní tazatel nechť mě
> případně opraví), že uživatel má legální CD, nicméně si své
> legálně získané a zaplacené CD nemůže přehrát ve svém legálně
> nabytém PC s legálním OS a proto chce vytvořit kopii pro vlastní
> potřebu (nic nelegálního, viz příslušný zákon), která by
> zmršeniny typu CDS-xxx neobsahovala a byla na počítači přehratelná.
> Proto nevidím důvod proč by tohle měla být hypotetická debata. Navíc
> ochrany proti kopírování mi spíš připadají, že jsou vytvořeny
> proto, aby prudily uživatele, protože kopírování zabránit nedokáží.

	Skuste CDFS (je to modul do kernelu) -- po mountnuti CD ukaze (v
lepsom pripade) vsetky audio stopy ako *.wav, ktore sa potom daju normalne
`cp'. Mozno to pomoze. Alebo, ked ide o Cactus, tak niet nad hardwarove
prostriedky -> fixka, zamazat okraj a ideme ;)

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Try again. Try harder. Fail again. Fail better.
                                             -- S. Beckett