RedHat 8.0 a automaticke zavedenie ntfs pri starte

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Středa Únor 12 18:45:49 CET 2003

Dobry den,

dakujem, tam bol pes zakopany :-) neboli tie prava na spustenie. Teraz uz
idu pekne automaticky, len mi vyhadzuje nejaku chybu :
BAD argument : "Adresar alebo subor neexistuje"
Co by to mohlo byt, lebo ziadnu chybu nebadam, vsetko ide ako ma, len sa
musim vyhrat este s nastaveniami, aby k ntfs mali pristup aj ini uzivatelia
ako root.
Mam to ako :
/dev/hda1               /mnt/windows/disk_c     ntfs    ro,user         0 0
Len rozmyslam, ci tam nevadi volba ro, ale zas sa bojim, aby sa neposahal
ten disk, ak ju dam prec. Co vy na to ?

Dakujem a prajem pekny den
Milan