RedHat 8.0 a automaticke zavedenie ntfs pri starte

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Čtvrtek Únor 13 10:48:07 CET 2003

Dobry den,

> dakujem, tam bol pes zakopany :-) neboli tie prava na spustenie. Teraz uz
> idu pekne automaticky, len mi vyhadzuje nejaku chybu :

Ukazte nam kdyz tak cely obsah toho rc.modules. Kdyz ho spustite z
prikazove radky, taky hlasi tu chybu?

> BAD argument : "Adresar alebo subor neexistuje"

> Co by to mohlo byt, lebo ziadnu chybu nebadam, vsetko ide ako ma, len sa
> musim vyhrat este s nastaveniami, aby k ntfs mali pristup aj ini uzivatelia
> ako root.
> Mam to ako :
> /dev/hda1               /mnt/windows/disk_c     ntfs    ro,user         0 0

> Len rozmyslam, ci tam nevadi volba ro, ale zas sa bojim, aby sa neposahal
No, pokud mate distribucni jadro rh, tak tam je stejne ntfs zkomplikovano
jen s podporou ro. Jinac, rw pristup na ntfs se SILNE nedoporucuje.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488