Dosemu, numericka bodka a Kamenicky

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Únor 12 23:30:03 CET 2003

Pekny den ;o)

Po veeelmi dlhom trapeni sa s nefunkcnou diakritikou pod
xdosemu som prisiel na pricinu - oni v tej aplikacii pouzivaju
kodovanie bratov Kamenickych!!!
Preto mala drobna otazocka - nebola by cesta ako vyrobit font
pre toto kodovanie? Tak ako s UTF-8 na CP852? Kedze som ako vacsina
z nas od prirody lenivy nevyrabal to uz niekto? Pripadne
aspon by som potreboval vediet unicodove kody nasich narodnych
znakov. Priznam sa, ze luskat ich z konverzneho suboru pre 852
sa mi moc nechce. Ale v najhorsom cez vikend ;o)...

No a druhy problem je asi niekde inde - potreboval by som,
aby bodka na numerickej klavesnici bola skutocne bodka, nie
ciarka. Samozrejme v xdosemu. Nech skusam co chcem stale je
to len a len ciarka.

Vopred vdaka! Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799