Dosemu, numericka bodka a Kamenicky

garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Únor 13 07:54:02 CET 2003

http://wastelands.cz/~ziav/fonts/
http://ok1zia.nagano.cz/fonts/

> aspon by som potreboval vediet unicodove kody nasich narodnych
> znakov. Priznam sa, ze luskat ich z konverzneho suboru pre 852
> sa mi moc nechce. Ale v najhorsom cez vikend ;o)...
>
> No a druhy problem je asi niekde inde - potreboval by som,
> aby bodka na numerickej klavesnici bola skutocne bodka, nie
> ciarka. Samozrejme v xdosemu. Nech skusam co chcem stale je
> to len a len ciarka.

nastavit locale na anglicke a pouzit nejaky rezidentny ovladat
klavesnice pod dosemu (taky ktory ma na numerickej klavesnici
bodku :-))

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |