vypocetni cluster jako jeden pocitac?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Únor 13 05:43:39 CET 2003

Zdravim,
uz druhy den vcelku usilovne litam po Internetu a hledam inforamce o
Linuxu a vypocetnich clusterech. Anglicky se teprve ucim a tak ne
vsechno docela chapu, ale zatim mam pocit, ze vetsina projektu
http://www.mosix.org, http://www.beowulf.org funguje tak, ze jeden
pocitac je master node a ostatni jsou jeho uzly, dohromady tedy
pocitaji, hlavni rozdeluje vypocty ale hlavne jednotlive uzly zustavaji
take samostatnymi pocitaci.

A ja asi hledam nejaky vypocetni cluster, ktery se bude jako celek
chovat a navenek vystupovat jako jeden jediny pocitac. Nepotrebuji totiz
aby jednotlive uzly byly i soucasne pocitace, spise naopak by se mi
hodilo (z hlediska udrzby, aktualizaci SW atd.), aby samy o sobe nebyly
nic vic nez jen soucast celku. Mozna uplne nejlepe aby si stahovaly
kernel ze site a rovnou pri bootu se zapojovaly do prace. Kazdopadne
abych se hlasil jen k jednomu Linuxu a instalace delal jakoby na jeden
server.

Tak by mne zajimalo, jestli vubec neco takoveho existuje nebo jsem si to
jen vymyslel? Jak to ma vymyslene Silicon Graphics?

Pouziti by melo byt pro finalni rendering 3D.
Diky

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz