vypocetni cluster jako jeden pocitac?

Jiri Cerny jirka.centrum na centrum.cz
Čtvrtek Únor 13 10:02:27 CET 2003

Vaclav Dvorsky wrote:
> Zdravim,
> uz druhy den vcelku usilovne litam po Internetu a hledam inforamce o
> Linuxu a vypocetnich clusterech. Anglicky se teprve ucim a tak ne
> vsechno docela chapu, ale zatim mam pocit, ze vetsina projektu
> http://www.mosix.org, http://www.beowulf.org funguje tak, ze jeden
> pocitac je master node a ostatni jsou jeho uzly, dohromady tedy
> pocitaji, hlavni rozdeluje vypocty ale hlavne jednotlive uzly zustavaji
> take samostatnymi pocitaci.
>
> A ja asi hledam nejaky vypocetni cluster, ktery se bude jako celek
> [...]
To co popisujete umi obe( architektury. Netvár(í se sice jako jeden
poc(ítac(, ale boot ze síte( a instalace jen na master node to umí od doby
co existuje NFS nebo jiné sít(ové FS.
Jinak k vaší otázce, ne(co takového existuje (PVM), ale pro vaše úc(ely je
opravdu lepší klasický cluster (mosix,MPI)

Jir(í C(erný

P.S. Nejc(aste(jší údržbou je výme(na vadných stroju* :-)

Daląí informace o konferenci Linux