Odhlaseni

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Únor 13 09:16:16 CET 2003

> Asi jste mel plnou schranku a prispevky se vracely a robot vas asi tim padem

Ono ten robot by som povedal, ze ma sem tam problem. Alebo ako to vlastne
dorucuje ?
Lebo mne server cely cas bezi, dokonca mi bezi aj MX zaznam. Ale sem tam
pride od robota hlaska, ze spravy sa nedali dorucit a odvolava sa pritom
zvacsa na hlasku, ze nevedel najst dany server. A pritom to nemoze byt
chyba ani v DNS, nakolko mi bezia minimalne 3 DNS servery, ktore su aspon
na 2 roznych miestach v internete.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2