Odhlaseni

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 13 14:25:20 CET 2003

Dne čt 13. únor 2003 09:16 jste napsal(a):

> Ono ten robot by som povedal, ze ma sem tam problem. Alebo ako to vlastne
> dorucuje ?
> Lebo mne server cely cas bezi, dokonca mi bezi aj MX zaznam. Ale sem tam
> pride od robota hlaska, ze spravy sa nedali dorucit a odvolava sa pritom
> zvacsa na hlasku, ze nevedel najst dany server. A pritom to nemoze byt
> chyba ani v DNS, nakolko mi bezia minimalne 3 DNS servery, ktore su aspon
> na 2 roznych miestach v internete.

A nevrazil někdo adresu linux na linux.cz do databaze spamu a vy používáte
nějakou antispamovou službu ?

Teď se tu o tom bavili.

Hledejte správu ADMIN: Jeste ke spamu a SpamCopu

Pozor! Hlaseni o prijeti spamu z konference nikdy nereportujte
primo na ruzne internetove antispamove sluzby, jako je treba
spamcop.net. V mnoha pripadech tyto sluzby pak povazuji domenu
linux.cz a zdejsi listserver za puvodce spamu, a zaradi tento
server na svoji cernou listinu. Toto pak zpusobi, ze i legitimni
ucastnici konference, jejichz postovni servery kontroluji
odesilatele proti teto cerne listine, nejsou schopni z konference
prijimat postu.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |