Jak nainstalovat xine? (delsi)

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Čtvrtek Únor 13 09:18:43 CET 2003

Ja mam SuSE 8.0, a podle toho co jsem nasel v google, tak je ta asence
libcrypto.so.2 a libssl.so.2 trochu vseobecnejsi problem. Zkusim update
openssl a uvidim.
Jinak stale vice se mi potvrzuje nazor, ze linux bez pripojeni do
internetu je ponekud nepouzitelnej. Doma chci neco nainstalovat, chybi
nejake knihovny, v praci to musim stahnout, opet doma vyzkouset, chybi
zase neco jineho a tak porad dokolecka (uz aby zprovoznili u nas ten
i-net prez kabelovku).

ML