Jak nainstalovat xine? (delsi)

Sobota Únor 15 18:47:08 CET 2003

On Thu, 13 Feb 2003, Landa Martin wrote:

> Jinak stale vice se mi potvrzuje nazor, ze linux bez pripojeni do
> internetu je ponekud nepouzitelnej. Doma chci neco nainstalovat, chybi
> nejake knihovny, v praci to musim stahnout, opet doma vyzkouset, chybi
> zase neco jineho a tak porad dokolecka (uz aby zprovoznili u nas ten
> i-net prez kabelovku).

Nebo staci pouzivat tu slizkou vycpavku, co mate v lebce. ;)

Poridte si seznam toho, co mate nainstalovano ((rpm -qa; rpm -qa
--provides; rpm -qal) | sort -u) a pak to zkontrolujte proti tomu, co
konkretni balik potrebuje (rpm -q --requires -p balik.rpm). V extremnim
pripade si muzete do prace donest z domu rovnou celou databazi rpmka a
testovat to proti ni (rpm --dbpath).

Mozna existuje nejake elegatnejsi reseni, kde je vyse uvedene zabaleno do
nejake uzivatelsky privetive fasady.