prepinac klavesnice pro IceWM

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Čtvrtek Únor 13 13:20:12 CET 2003

Hezky den,

Napsal jsem si jednoduchy programek pro zprijemneni zivota
v IceWM : pro zmenu systemove klavesnice staci nainstalovat
potrebne veci a pak jednoduse kliknout na ikonku s vlajeckou
v system tray oblasti.

Je to jen jednoducha predbezna verze s natvrdo nastavenyma
jazykama a ikonama, ale treba se bude nekomu hodit.

Aplikace je napsana v Kylixu 2, coz jiste neni idealni prostredi
pro maly aplet, ale protoze pouzivam vice podobnych programku,
nevadi mi to (po spusteni zabere cca 2M pameti a s tim se da zit).

A kde to roste :

http://www.volny.cz/pcernoch/linux/muj_software.html

Petr

PS :
Na cem mi to funguje - RedHat 7.3, icewm 1.2.6