je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 14 10:57:21 CET 2003

On Pá, 2003-02-14 at 09:08, Zdenek Pytela wrote:

> 	Pak můžu zodpovědně říct, že 8.0 se na poštovní server hodí.
> Úplně stejně jako jiná verze RH nebo jiná distribuce. Zkazky o
> "nepoužitelných nulách" patří do říše mýtů a šíří je hlavně lidé, kteří se
> s distribucí moc nesžili. Jestli tazatel nikdy RH distribuci neměl, pak s ní
> určitě bude trochu zápasit. Totéž však platí pro ostatní distribuce. Vždycky
> můžete najít dost věcných informací. S konkrétními problémy se pak můžete
> obrátit třeba i na tuto konferenci.

Ale to nejsou zkazky. Netvrdim, ze to plati i pro 8.0, ale cistou 7.0 na
server by nasadil jen hazarder, vzdy jsou mezi major verzemi pomerne
zasadni zmeny (treba glibc, ze?), ktere nemusi byt v praxi (rozumejte na
mnoha ruznych konfiguracich) jeste dobre otestovane. Ja jsem u 7.0
pockal, az se to usadi, na serveru jel vesele 6.2, ktery byl rock
stable, tak proc bych to delal? Tezce se mi to vyplatilo. Prece otestuju
na desktopu, pockam na reakci lidi atd. A ja provozuju redhata od 4,
nemyslim si, ze bych byl az takovy lama.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>