je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Pátek Únor 14 11:36:31 CET 2003

Michal Samek píše:
> Ale to nejsou zkazky. Netvrdim, ze to plati i pro 8.0, ale cistou 7.0 na
> server by nasadil jen hazarder, vzdy jsou mezi major verzemi pomerne
> zasadni zmeny (treba glibc, ze?), ktere nemusi byt v praxi (rozumejte na
> mnoha ruznych konfiguracich) jeste dobre otestovane. Ja jsem u 7.0
> pockal, az se to usadi, na serveru jel vesele 6.2, ktery byl rock
> stable, tak proc bych to delal? Tezce se mi to vyplatilo. Prece otestuju
> na desktopu, pockam na reakci lidi atd. A ja provozuju redhata od 4,
> nemyslim si, ze bych byl az takovy lama.
	Žádnou distribuci neprovozujete dlouhodobě v té podobě, jak vyšla.
Objeví se chyby, ale ne tolik v distribuci samotné a vinou distributora,
jako v použitých programech. Ty pak musíte upgradovat. Stejně u 7.0 jako
u všech jiných verzí. A ve všech distribucích.
	Neříkám, já mám taky ještě teď na jednom serveru 6.2. Ale mám k tomu
dobré důvody. Kdybych měl důvod dát tam 8.0, udělám to.
Více v talk na linux.cz.