RedHat 8.0 - instalacia balickov a prehravanie mp3

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Pátek Únor 14 13:19:35 CET 2003

Dobry den,

dalsi problemik :-)
Mohli by ste mi prosim niekto poradit s nasledovnymi dvomi vecami ?

1.) Kde sa da pod RH najst nieco take ako bolo pod Mandrake - nastavenie
     zdrojov balickov pre update ? V klasickom manazeri co je priamo v ponuku,
     to nie je.
     Chcel by som si totiz aktualizovat novy KDE desktop a neviem ako na to.
     Ked to skusim jednotlivo, vyhadzuje mi chyby zavislosti - to mi je jasne preco,
     ale neviem ako mam specifikovat zdroje na pridavanie tak, aby to bralo napr.
     cely adresar a nasledne si tam naslo aj pripadne zavislsti.
     Pod MDK to islo lahko, bol tam na to nastroj, nie je nieco take aj pod RH ?

2.) Mam problem s prehravanim MP3. Zvukovka je najdena, funguje, server je spusteny,
     prehra mi subory ogg, wav, mid a este par inych - nie vsak mp3. Rozpoznava mi ho,
     priradi mu aplikaciu xmmns ale neprehra, ked ho dam hrat otvori mi okno a chce aby,
     som ho zadal - cestu + subor. Ked to dam, cele sa to opakuje. Ostatne typy idu.
     Co by bolo treba nastavit ?

Dakujem a prajem pekny den
Milan Svrlo