Linux misto JetDirectu

Radek.Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Únor 21 08:07:58 CET 2003

Dobry den

Subject: Linux misto JetDirectu

> [...]
> tsikarna vetsinou tridy HP 5L/6L/1100/1200.
>
> Radi bysme se zbavili protokolu IPX zajimalo by me, jestli by tyhle
> PCcka nesly udelat tak, ze by se na nich pres sit (pres TCP/IP, BootROM
> predelat umim) bootnula nejaka minidistribuce Linuxu a spustilo neco co
> by uoznilo na ty tiskarny tisknout pres TCP/IP (AppSocket nebo IPP).
>
> Zkousel jsem hledat na netu, ale zatimjsem neuspel.
>
> Nemate nekdo nejaky napad? Alespon nakopnuti.. nebo je ta idea uplne
> zcestna a radsi mam koupit nekolik desitek externich Printserveru co umi

Provozujeme sitove tisky asi takto:
ve win je sitova tiskarna, kterou sdili samba.
ta tiskovy pozadavek preda lpd
ten ji posle na PC, ktere ma dva paralelni (max dve tiskarny) porty
a bezi na nem msdos6.2 a lpd (nedrzi na sobe frontu, pouze data predava na
port)
maximalni rychlost, kterou se data dostavaji do tiskarny je asi 50KB /sec.
takhle nam bezi neco pres 20 serveru - 386, 486, P75