RedHat 8.0 - instalacia balickov a prehravanie mp3

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Únor 14 13:39:26 CET 2003

> cd aresar/
> rpm -Uvh *

Super cesta jak si zablesit system nepotrebnejma balikama. Zvlast v tomhle
pripade, kdy by to nekdo udelal na adresar obsahujici kompletni KDE - jenom
zbytecnych jazykovych balicku by tak do systemu nalezlo... rekneme dost.
Imho odpoved se jmenuje v pripade redhatu up2date (aspon podle kolegy
kloboucnika).

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz