RedHat 8.0 - instalacia balickov a prehravanie mp3

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 14 14:11:19 CET 2003

Zdenek Mazanec wrote:

> ponuku,
> to.
> jasne preco,
> bralo napr.

> Super cesta jak si zablesit system nepotrebnejma balikama. Zvlast v tomhle
> pripade, kdy by to nekdo udelal na adresar obsahujici kompletni KDE -
> jenom zbytecnych jazykovych balicku by tak do systemu nalezlo... rekneme
> dost. Imho odpoved se jmenuje v pripade redhatu up2date (aspon podle
> kolegy kloboucnika).

Jo, jo. Na up2date radeji zapomente a zkuste apt-get pro RH. Nejspis to
jeste nebude ve stavu jako na debianu, ale za pokus to stoji. Mimochodem,
ja delam update KDE  ZASADNE tak, ze si pres ftp stahnu vsechny nove
balicky, vrznu je do jednoho adresare, ukoncim X-Windows, vlezu do toho
adresare a zadam rpm -Fvh *.rpm. Uz jsem to delal asi 3x a zatim to vzdy
skoncilo uspechem.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz