je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Pátek Únor 14 15:21:43 CET 2003

On Fri, Feb 14, 2003 at 12:54:12PM +0100, Michal Samek wrote:

> Mne slo asi o neco trochu jineho. Krome toho, ze mezi 6.2 a 7.0 je
> urcite vetsi rozdil nez mezi 7.0 a 7.1, je to o tom, ze v dobe vydani
> 7.0 muzu zodpovedne rict o 6.2, ze je ok (updates beru jako
> samozrejmost), kdezto o 7.0 se to teprve dozvim. Pokud nepotrebuju nutne
> neco z 7.0, radeji pouziju na serveru (kde me za kazdy vypadek sezerou)
> verzi starsi, osvedcenou. Stejne tak dnes mi na mailserver bohate staci
> updatovana 7.3, kdezto s 8.0 teprve zkusenosti ziskavam (at jiz vlastnim
> dlouhodobym testovanim nebo z reakci lidi). Tim absolutne nechci tvrdit,
> [...]

7.3 ma dnes v updates vice jak 300 baliku a pochybuju, ze nektere
"objevene" chyby nebyly oznaceny jako FIXED_IN_NEXT_RELEASE (protoze
majoritni podil maji bezpecnostni opravy nebo nasledovani vyssich verzi
[kvuli jednodussi udrzbe, napr. jadro]).

Nemyslim si, ze Vase tvrzeni je validni. Spise z toho citim nechut
vyrovnat se s tim, ze nektere veci jsou jinak (napr. Apache 2.2 apod).

A jak jsem uz nekolikrat rikal - bacporty jsou hezka vec, ale mohou
skryt nektere chyby, ktere novejsi verze daneho produktu opravi jaksi
"mimochodem". Stejne muzeme hodnotit i tvrzeni, ze stary SW (resp.
distribuce) ma mene chyb, protoze opravene chyby jsou ve velke mire
zavisle i na tom, co uzivatele nahlasi a pochybuju o tom, ze muzeme tuto
zpetnou vazbu oznacit jako z meritko (protoze nad vetsinou jednoduse
mavnete rukou a radeji se prizpusobite nebo je dany problem oznacen za
"vlastnost").

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz