je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 14 12:54:12 CET 2003

On Pá, 2003-02-14 at 12:38, Milan Kerslager wrote:

> Nevsiml jsem si, ze by nejaka komponenta v 7.0 nebo 8.0 nefungovala
> takovym zpusobem, aby to byl nejaky problem.

Mne slo asi o neco trochu jineho. Krome toho, ze mezi 6.2 a 7.0 je
urcite vetsi rozdil nez mezi 7.0 a 7.1, je to o tom, ze v dobe vydani
7.0 muzu zodpovedne rict o 6.2, ze je ok (updates beru jako
samozrejmost), kdezto o 7.0 se to teprve dozvim. Pokud nepotrebuju nutne
neco z 7.0, radeji pouziju na serveru (kde me za kazdy vypadek sezerou)
verzi starsi, osvedcenou. Stejne tak dnes mi na mailserver bohate staci
updatovana 7.3, kdezto s 8.0 teprve zkusenosti ziskavam (at jiz vlastnim
dlouhodobym testovanim nebo z reakci lidi). Tim absolutne nechci tvrdit,
ze je 8.0 spatna. Pouze tim tvrdim, ze tam 7.3 urcite pojede. Jestli
jsem se tim nekoho dotkl, vezte, ze to je pouze muj nazor a muj styl
prace. Nic vic.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>