Xfce a StayOnTop

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pátek Únor 14 08:18:54 CET 2003

Dobrý den.

Podařilo se mi přemluvit manželku, aby používala pro výběr pošty a
Inet linux :) Jako správce oken jsem jí nastavil Xfce (rychlý,
jednoduchý). Délka spojení se měří pomocí ppptime.

Potřeboval bych, aby okno ppptime (spouštěné z příkazem z menu
xterm -exec ppptime -geometry 50x2+440+0) bylo úplně navrch nad všemi
okny (Mozilla, mailer...). Samozřejmě jsem zkoušel do konfiguračního
souboru $HOME/.xfce/xfwmrc napsat řádku:

Style "ppptime"                Sticky, StayOnTop, NoTitle

Sticky - bez problémů, bez titulku - bez problémů. Ale aby okno bylo
pořád navrchu, nikdy :( Zkoušel jsem jiné programy a zjistil, že
(logicky) bez problémů fungují programy napsané přímo pro X-windows
(xeyes, xfpager, Mozilla...). Podle mě je problém x programech
spouštěných v xtermu. Nezabírá ani nastavení
Style "ppptime"                layer 12
(mělo by být odpovídající StayOnTop)

Také jsem narazil na rozdíly mezi StaysOnTop a StayOnTop. Přitom ta
první možnost je ignorována v příkazu - nicméně je uvedena v manuálu a
hned vedle je StayOnTop (rozdíl - pokud se nejedná o překlep
nevysvětlen.

Může mi někdo poradit, jak dostat okno ppptime úplně nahoru nad
všechna ostatní? V KDE to lze (ale přece jí qůli tomu nebudu nahrávat
KDE!)

(archiv konference na zadání StayOnTop nebo Xfce StayOnTop nevyhodil
nic a google asi 8 odkazů ve kterých sice byla popisovaná syntaxe
souboru xfmrc, seznamy podporovaných příkazů, ale o tomto nic) V
parametrech xtermu samotného jsem o pozici okna vzhledem k ostatním
bohužel nic nenašel).

MZ
--
 Miroslav Zidek