Xfce a StayOnTop

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Únor 14 19:32:01 CET 2003

On Fri, Feb 14, 2003 at 08:18:54AM +0100, Miroslav Zidek wrote:
> Dobrý den.
>
> Podařilo se mi přemluvit manželku, aby používala pro výběr pošty a
> Inet linux :) Jako správce oken jsem jí nastavil Xfce (rychlý,
> jednoduchý). Délka spojení se měří pomocí ppptime.

Gratuluju, ja tu svou donutil aby si mp3 a CD postela pox xmms :-)

> Potřeboval bych, aby okno ppptime (spouštěné z příkazem z menu
> xterm -exec ppptime -geometry 50x2+440+0) bylo úplně navrch nad všemi
> okny (Mozilla, mailer...). Samozřejmě jsem zkoušel do konfiguračního
> souboru $HOME/.xfce/xfwmrc napsat řádku:
>
> Style "ppptime"                Sticky, StayOnTop, NoTitle

Xfce sice neznam, ale tohle vypada spravne

> Sticky - bez problémů, bez titulku - bez problémů. Ale aby okno bylo
> pořád navrchu, nikdy :( Zkoušel jsem jiné programy a zjistil, že
> (logicky) bez problémů fungují programy napsané přímo pro X-windows
> (xeyes, xfpager, Mozilla...). Podle mě je problém x programech
> spouštěných v xtermu. Nezabírá ani nastavení
> Style "ppptime"                layer 12
> (mělo by být odpovídající StayOnTop)

No jasne, X-y nevidi co bezi v xtermu, vidi jen xterm

> Může mi někdo poradit, jak dostat okno ppptime úplně nahoru nad
> všechna ostatní? V KDE to lze (ale přece jí qůli tomu nebudu nahrávat
> KDE!)

xterm -class ppptime -geometry 50x2+440+0 -e ppptime by nepomohlo?
samozrejme s tou konfiguraci Xfce
Style "ppptime" Sticky, StayOnTop, NoTitle (pokud je spravne)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.