prevod html do text a lynx

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pátek Únor 14 20:39:20 CET 2003

Dne: Sat, Feb 08, 2003 at 09:01:22AM +0000, Marcel Kolaja napsal:

> Jestli jsem dobře pochopil dotaz, hledáte něco jako -dump?

Mimochodem, netušíte někdo, jestli neexistuje nějaký textový browser,
který nejenže umí '-dump' ale taky se mu dá říct počet sloupců?

P.S. links ani lynks COLUMNS nepodporuji a w3m nema -dump.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny