prevod html do text a lynx

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Únor 15 09:34:08 CET 2003

Martin Povolný wrote/napsal:
: Dne: Sat, Feb 08, 2003 at 09:01:22AM +0000, Marcel Kolaja napsal:
: > On Sat, Feb 08, 2003 at 09:56:34AM +0100, libor wrote:
: >
: > > Zdravim,
: > > nevite nekdo o utilite (nebo jestli to umi lynx), ktera prevadi html dokument
: > > nacten online z Inetu do text. souboru, ovsem interaktivne z prikaz. radku?
: > > V lynxu jsem nic takoveho nenasel. Ten pokazde spusti vlastni prostredi z
: > > ktereho lze pak dokument ulozit jako text....to je mi ovsem na
: > > nic....potrebuju "neco" co ten dokument nacte z Inetu a rovnou zobrazi na
: > > konzoli nebo se presmeruje do text souboru nekde na disk nebo rovnou do
: > > "roury".
: >
: > Jestli jsem dobře pochopil dotaz, hledáte něco jako -dump?
: >
:
: Mimochodem, netušíte někdo, jestli neexistuje nějaký textový browser,
: který nejenže umí '-dump' ale taky se mu dá říct počet sloupců?
:
: P.S. links ani lynks COLUMNS nepodporuji a w3m nema -dump.

   $ man links

    -width <size>
           Size of screen in characters, used in  combination  with -dump
    (default: 80)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>