Dial up: destination host unreachable

Zdenek Masek mail na sediss.com
Sobota Únor 15 16:40:32 CET 2003

Připojí se vytáčená linka, lze pingnout na server poskytovatele (jen na IP
adresu), ale dál už ne. Ani na jeho nameservery. Objevuje se hlášení
"Destination host unreachable." Firewall je vypnutý, distribuce je čerstvě
nainstalovaná (RH 7.0), PPP-howto pro tento případ radí obrátit se na
odborníka. Vyzkoušel jsem už různé návody, ale pořád se nemůžu připojit.
Nedělám nějakou typickou záludnou začátečnickou chybu? Tzn. jestli není
nějaká zrada v něčem úplně jiném, než v konfiguračních souborech pppd? Ty se
zdají být v pořádku. I když přece: jaká adresa se má zadat u položky domain
v souboru /etc/resolv.conf pro quick.cz? A když tam zadávám jen nameservery,
není chyba právě v tom? Ale na stránkách quick.cz jsou jen ty IP adresy
nameserverů, na emailový dotaz jsem od nich nedostal žádnou odpověď. Můžete
mi pomoci?

Zdeněk Mašek