Dial up: destination host unreachable

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Sobota Únor 15 16:49:26 CET 2003

On Sat, Feb 15, 2003 at 04:40:32PM +0100, Zdenek Masek wrote:

> Připojí se vytáčená linka, lze pingnout na server poskytovatele (jen na IP
> adresu), ale dál už ne. Ani na jeho nameservery. Objevuje se hlášení

Máte správně nastavené routování?

> zdají být v pořádku. I když přece: jaká adresa se má zadat u položky domain
> v souboru /etc/resolv.conf pro quick.cz? A když tam zadávám jen nameservery,

Je to jedno. Dejte tam to, co uznáte za vhodné.

> není chyba právě v tom? Ale na stránkách quick.cz jsou jen ty IP adresy

určitě ne

> Zdeněk Mašek

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Zatím jediná distribuce, u které mám pocit, že se snaží o opravdu
systematické debugování a stabilizování, je Debian."       -- Martin Mareš