Mandrake 9.0 a mod_auth_mysql

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Sobota Únor 15 18:23:01 CET 2003

Dobry den,

chcem sa spytat ako naistalovat - odkial mod_auth_mysql pod MDK 9.0 ?
Skusal som hladat na nete, najde mi toho ozaj vela, ale nic nefunguje, ked
to skusam instalovat tak dostavam ako dopoved same chyby zavislosti a pritom
mam vsetky dostupne updaty stiahnute a naistalovane. Nerozumiem.

Neviete nahodou niekto nejaky link na download *.rpm balicka tohoto modulu
pre verziu Apache 1.3.26 ?
Alebo aj archiv, to je vcelku jedno, len aby bol pre tuto distribuciu.
V cookri najdem toho vela ale pre novsie verzie a nechce sa mi to vsetko stahovat
a skusat. Dokopy to ma zhruba 60 MB, a ja mam len pomaly modem :-(

Dakujem a prajem pekny den
Milan Svrlo